11 Mart 2009 Çarşamba

Sözlüğümü yuttururum!

Bu da sözde okuryazar taifesi...
Hulki Aktunç haktunc1949@yahoo.com

..."Hulki Aktunç yanılmış" diyebilirsin, "sallamış" dersen iş başka, o zaman sana Büyük Argo Sözlüğü'mü yuttururum; dahası, eşin için hazırladığın o dillere düşmüş bok kavanozuna da kafanı sokarım...anladikos?...

somut konuştum ben seninle ey kavanoz...bir kez daha ağzını bozarsan, neler olacağını, senin kendi ZARİF bok kavanozuna gönderme yaparak söyleme adamlığını gösterdim...seninle daha fazla zaman yitirmeyeceğim...yalnız, benimle konuşurken adam olmanı son kez hatırlatıyorum...bu tavsiyemi dinle... Şirince'nle ve en önemli icadın olan bok kavanozunla başbaşa kal...bulaşma bana..."boş davul" mu?...sen kendi boş kavanozunu doldurmaya çabala Nişan efendi...anladikos?...

1 yorum:

  1. Büyük Argo Sözlüğü'nü yesinler. Playmen yazari otuzbirci Hulki derler ona :)

    YanıtlaSil