30 Ekim 2009 Cuma

Semih Durmaz - ifyoulove@hotmail.com

[üç ayrı imzayla gelen copy-paste bir mektup]

Sana hakaret etmek istemedim Ulu Onder ATATÜRK'ün evlatlarına yakışmaz çünkü.. (Ayrıca bunun sizi mutlu edeceğini de düşünüyorum..) ATAMIZ bizlere hatta tüm Dünya ya insanlığı zaten fazlasıyla öğretti göstererek hemde sizler gibi konuşarak değil tabii kapasitesi olanlar bunu anladı algıladı olmayanlardan zaten bir bekl...entimiz olamaz.. Amaçlarınızı bizler çok net görüyoruz..;) M.KEMAL ATATÜRK.. ve silahlı kuvvetlerimiz TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN omurgasıdır siz bu ülkeye zarar vermek için ne gerekiyorsa yapıyorsunuz elinizden geleni ardınıza koymuyorsunuz ama TÜRK milleti aptal değil biz sizin iğrenç mide bulandırıcı yüzlerinizin aslını görebiliyoruz.. ama hesaba katmadığınız bir şey var TÜRK milletinin sabrı kadar öfkesi de sonsuzdur bu ateşten sizi kimse kurtaramaz fitili ateşlemek için uğraşıp duruyorsunuz sonsuz bir çabayla ama unutmayın ki ateş önce tutanın ellerini yakar..! Bu soylediklerimide adam olan anlar insan olan anlar ..!
Ben 16 yaşındayım bunuda bil bu vatanı senden şundan bundan daha çok seviyorum Cumhuriyeti seviyorum Atatürk'ü seviyorum damarlarımdaki son bir kan damlasına kadar siz ve sizin gibilerle savaşa devam edeceğiz.Vatan topraklarında tek bir ev kalana kadar savunacağız..

1 yorum:

  1. "onalti yasindayim." demis ya, hakkaten dogru oldugu anlasiliyor.

    en cok "amaclarinizi cok net goruyoruz ;)" kismina guldum. ayy canim benim ya yazik ona, oturmus, (genel olarak bu islem icin kullandigimiz organla olmasa da) dusunmus ve amaclari bile gormus..

    YanıtlaSil