30 Ekim 2009 Cuma

yüksel Altuğ - yukselal@hotmail.com

Pısırıkça,korkakça,namuzsuzca hareket eden,vatanımızı soyan,başka devletlerle gizli ittifaklar kuran,yalakası olduğunuz o insanlara daha da yarandınız yazınızla...
Deniz feneri gibi binlerce insanın yardım paralarını dolandırıp,bedava dağıtılan gazetede yazıp,insanlıktanmı bahsediyorsunuz?!

Aşağıda yazan gerçeğini defalarca okuyun!!! Çünkü O sözler birgün bizim,sizlere yaptıklarımızın savunması olacak...Sizde kendinizinkileri söylersiniz.

Zamanı geldiğinde,yani Ziller,sirenler çaldığında,Bu ülkede kaçacak delik bulamayacaksınız! işte ozaman okadar demokrat ve hukuk aşığıysanız eğer,Atatürk'e hakaretten tutun,yardım ve yataklığa kadar birçok kanuna muhalefetten yargılanacaksınız.

Hasretle Bekliyoruz...

(İnsanları damgalamak gibi bir huyunuz olduğu için söyleyeyim ne olduğumuda,Zorlanmayın damgalamakta; Sosyal demokrat,milliyetçi,Türk genciyim...Şuanda desteklediğim Parti ve Lider OSMAN PAMUKOĞLU - Hak ve Eşitlik Partisidir (hani gazetenizin adını bile doğru yazamadığı))

GENÇLİĞE HİTABE

Ey Türk gençliği ! Birinci vazifen...[Atatürk'ün hitabesini aktarmış.]

8 yorum:

  1. Zrrrrrrr zil çaldı. Sosyal demokrat, milliyetçi akım geliyooooorrrr.

    YanıtlaSil
  2. noktalama işaretinden sonra boşluk bırakılır. dilinizi çok sevdiğiniz anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Apollonia çok biliyorsun ya...

    YanıtlaSil
  4. senden iyi bildiği aşikar feridunum, çatalkaram.

    YanıtlaSil
  5. halil sen her boka maydonoz olmuşsun helal olsun şerefin ve halsiyetin bu kadar...

    YanıtlaSil
  6. fxmns, önce Türkçe yazmayı öğren, sonra konuş. Gerçi daha bir Türk adı ya da nicki almayı becerememişsin. Gözlerim yaşardı bir de tcbutunlugu diye bir blog açmışsın. İçini dolduramadıktan sonra istersen 1000 tane blog aç.

    YanıtlaSil
  7. halil benim işim olmaz blokla benim işim bloklamak tabi anlayabilirsen. benim kende web sayfam var. bu bloğu sizin gibi geri zekalılar için açtım.

    YanıtlaSil
  8. "sosyal demokrat, milliyetci" puhaha.

    kestirmeden nasyonal sosyalist deseydin be evladim? zira yazdiklarindan anliyoruz demokratligini(!).

    YanıtlaSil